tisdag 13 januari 2015

Intressant läsning?!

Tydligen var gårdagens inlägg intressant, läsarantalet höjdes rejält under dagen igår och idag. Kul!


Ja, tisdag idag. Inget speciellt som händer. Fick en massa extra jobb nu i morse, men det har lugnat ner sig nu och jag har kontroll på läget.


Håller på att göra lite ändringar i mitt schema på arbetstiderna. Situationen på hemmafronten ser annorlunda ut nu och jag behöver stuva om lite i mitt liv. Det kommer bli bra men det kommer ta lite tid innan allt är i sin ordning.


Nej, nu ska jag jobba lite igen. Har en del att fixa med idag, så det får bli ett kort inlägg nu. Blir kanske mer senare idag eller imorgon.


Ska gå lite tidigare från jobbet idag för att gå på "bio" på Gullens avdelning :) Det bjuds på frukt och kaffe. Det vill jag verkligen inte missa!!


Trevlig tisdag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar