fredag 16 januari 2015

Fredag och HAB!

Vi började dagen med lite sovmorgon. Idag var det dags för habiliteringen igen efter juluppehåll. Då åker jag inte till jobbet direkt utan lämnar Gullen på dagis och tar med Nubbi och hans resurs till habiliteringen. Det gick väldigt bra och min lilla pojke är så duktig. Den sista två gångerna innan juluppehållet gick det mindre bra. Så idag började vi med att träna och han fick även leka fritt en stund när han var klar med första delen av träningen. Den pausen med fri lek blev lite upprörande för honom och vi kom överens om att nästa gång ska vi köra träningen i ett utan paus. Så att han får fri lek efter allt är klart. Så slipper han bli så upprörd.
Efter HAB körde tvi tillbaka till dagis och jag lämnade Nubbi och resursen innan jag körde vidare till jobbet. Nu har jag nästan precis anlänt här på jobbet och fått lite kaffe i mig och en fralla :)


Jag skulle egentligen suttit i kassan idag men det var redan full bemanning där fram till lunch så jag sitter på mitt kontor nu fram till 13.00 sen ska jag gå ner. Hinner jag göra lite klart här uppe.


Idag blir det då äntligen fredagsmys ikväll! Det blir dom omtalade "fifi" :) (fifi=chips) och sen blir det lite annat gott. Brukar ha något litet på fredag kväll men sen blir det ju lite mer på lördagen.


Nej....dags att jobba!


Trevlig fredag!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar