torsdag 29 januari 2015

Slutet av januari!

Till helgen går vi in i februari månad. Det är den månad på året som vi alltid haft flest födelsedagar att fira. Nu för tiden firar vi inte lika ofta födelsedagar, det var mer när vi var yngre. Februari kallas ju även Vabbruari. Har hört det på radion nu när jag kört till jobbet både igår och idag. Kan minnas tillbaka förra året i februari då jag vabbade med Gullen en vecka i alla fall och sen med Nubbi veckan efter. I samband med det fick ju Nubbi sin lunginflammation :( Och det blev vabb större delen av februari för oss. Men det är ju i vanliga fall inte så att det blir så. Vi hoppas i alla fall att det inte blir så allvarligt vabbande igen!!


Imorgon är det fredag. Ska bli skönt. Då väntas mysfredag med tacos och senare på kvällen även lite fifi ;) (fifi=chips). Ska bli mysigt!! Men innan dess blir det habiliteringen med Nubbi och jobb.


Usch vad vädret är trist. Solen har man inte sett på länge känns det som. Hade varit härligt med lite sol. Hörde idag att kylan ska komma nästa vecka :O Usch, nej tack. Tycker allt att den kan hålla sig borta nu. Nu vill jag ha vår och sommar :) Men jag antar att vi får vänta ett tag till på det.


Jaja, nej nu ska jag ta ett sista ryck här innan det är dags att hämta pojkarna på dagis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar