måndag 28 september 2015

Kallare väder och febertopp!

Ja fy vad kallt det var i morse när vi gick till bilen. När vi kommit in i bilen och jag startade den visade den endast 3 grader ute!! Vet inte om det bara är jag, men brukar det vara så kallt i slutet av september?! Jag har i alla fall hört att det ska bli en kall vinter i år =O Vet inte om jag ser fram emot det eller inte :/

Annars har helgen varit lugn. Nubbi fick lite feber i lördags men det varade endast under eftermiddagen och under natten sen var han feberfri och även hela söndagen. Så idag blev det då dagis och jobb. Vi har bara tagit det lugnt i helgen, och det har varit så skönt! Vädret har ju varit toppen!

Nu är det då återigen måndag, som så många andra måndagar, och jag ska nu starta dagen med att hämta lite kaffe och bara andas!!

Trevlig måndag och start på en ny vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar