fredag 4 september 2015

Fredag och helg och regn.

Det har ju regnat i stort sätt hela förmiddagen här. Tråkigt. Men det ska tydligen spricka upp  ikväll :) Så det får vi hoppas på!

Idag ska pojkarna till sin pappa och vara där i helgen. Jag ska på stand-up komik ikväll, vilket ska bli skoj! Nu ska vi sitta inne dock så om det skulle regna, gör inte så mycket. Hoppas ändå att det blir finare väder!

Annars blir det en lugn helg för min del. Ska städa där hemma nu när barnen inte är hemma. Ja, jag städar ju annars när barnen är hemma, men det är lite lättare att gå igenom lägenheten när man är ensam. Ska köpa klosax till Mischa också, det behövs klippas lite klor då jag är halvt sönderriven på händerna. Jag ska även se om jag kan hitta lite kläder till pojkarna, det behövs verkligen! Dom växer så det knakar mina små troll ;)

Nej, dags att återgå till jobbet här! Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar