fredag 11 september 2015

Fredag, och helgen är här!

Klockan är mycket nu. Halv tolv. Jag är trött så jag borde väl egentligen sova. Men det är samtidigt skönt att sitta ner och inte göra så mycket. Jag har tänt ljuset i min nya ljuslykta som jag fyndade för 30 kr förra helgen. Sitter och slötittar på tv och lyssnar ofrivilligt på grannens musik😏 Jaja, han brukar ändå stänga av i hyfsad tid.

Imorgon väntar avlösartid. Vi ska kanske testa något nytt tänkte jag. Vi ska förmodligen åka på "gympa". Det är ett ställe vi fått tips om som är till för barn med funktionshinder. Så det tänkte vi testa imorgon kanske. Inte helt bestämt än dock. Båda pojkarna följer såklart med då syskon är välkomna också.
Eftermiddagen sen är lite osäker. Vi får se vad som händer.

Söndag fyller min syster år så det blir lite firande av henne. Men bara i mindre skala.

Tycker allt det är lite tråkigt att sitta här ensam. Barnen har jag ju men när dom somnat är det ensamt. Jag har ju varit singel ett tag nu. Och det är först nu som jag på riktigt börjar sakna tvåsamheten. Men det är heller inget som kan jagas fram, så det får komma när det kommer.

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Godnatt och trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar