måndag 2 november 2015

Presentjakt och blöjfritt!

Helgen som gått var fin. Jag hade en lugn fredag. Fixade lite mat till mig själv och kollade på tv.

Lördagen spenderade jag först hemma där jag rensade i köket och städade och dammade överallt. Satte in papper i pärm osv. Sen gav jag mig ut för att leta present till Nubbi som fyller år nu på fredag. Åkte till Emporia men där var det i princip helt lensat i den leksaksaffären. Jättetråkigt. Blev en kort runda där innan jag åkte hemåt igen. Kvällen spenderades borta med trevligt sällskap.

Söndagen blev det dammsugning och torka golv. Sen åkte jag till Lund för att ännu en gång leta present. Efter mycket om och men blev jag klar och kunde köra hem.

Nubbi har i helgen tagit ett stort steg framåt. Han var hos sin pappa i helgen och har där varit blöjfri i stort sett hela helgen. Endast en olycka annars har han själv känt av när han behövt kissa och gått till toaletten och kissat :) Hur duktig som helst är han! Så nu ska vi försöka vidare med detta och uppmuntra honom :) Så duktig han är och han hade varit så glad när han hade lyckats :) Ett stor steg i rätt riktning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar