torsdag 12 november 2015

Inget att skriva om direkt....

Nej, jag har inte skrivit så mycket denna veckan. Mest för att jag inte har så mycket att skriva om. Jag har en del att stå i också och ska jag vara helt ärlig så har jag nästa glömt bloggen lite denna vecka.

Imorgon är det fredag. Barnen ska till sin pappa i helgen. Vad jag vet så blir det kalasande för Nubbi under hela helgen, så det blir skoj för dom. Jag ska träffa en vän både fredag och lördag, vilket ska bli trevligt! Det ska lagas mat och pratas en massa :) Det ser jag fram emot!

I tisdags var vi på informationsmöte om särskolor i kommunen. Det var givande och intressant. Men det känns en bit bort än då vi inte påbörjat utredningen än. Så vi tar det lugnt och väljer att fokusera på utredningen som snart tar fart.

Nej, nu ska jag fortsätta här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar