tisdag 10 november 2015

Fullt upp!

Jo, helgen som gick, gick i rasande fart. Lördagen hade vi lite mysdag. Barnens mormor kom förbi på förmiddagen en stund. Sen åkte jag och barnen och handlade lite till lördagsmyset på kvällen. Det blev godis och lite chips :) vi tog även en tur på lekplatsen där barnen fick springa av sig lite innan vi körde hem.

Söndagen gick åt att fixa inför Nubbis kalas. Jag städade och gjorde i ordning. Min fina mamma kom förbi med det sista på förmiddagen så att jag kunde göra färdigt det sista. Kalaset blev bra och Nubbi fick en massa lego :) nu har han massor av bygga med. Han fick även formbar sand som var en hit både hos Nubbi och lillebror Gullen :) gipsfigurer i form av dinosaurier blev det också och lite annat smått.
Han hade ju på fredagen när han fyllde år fått lego av mig och Gullen också, och en kikare som han pratat om :) Dock var legot bäst. Han fick även lera och Hulken av sin pappa. Gullen fick ett Spidermanglas av mig och han fick Spidermanfigurer av sin pappa. Han är liten än och vi har valt att ge honom något litet detta året då dom har svårt att flörta annars varför den andre får en massa och inte han.

Idag var det informationsmöte om särskolor i kommunen. Mycket information och mycket tankar som snurrar. Men just nu väntar vi på att utredningen ska ta fart och vad den get. Efter det får vi se vad som händer och ta det därefter. Kommer bli en känslomässig berg-och-dalbana känner jag. En tid med ovisshet och mycket nytt som ska intas på samma gång. Men det blir nog bra i slutänden.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar