måndag 16 november 2015

Helgen som gått och starten på veckan.

Helgen som varit har varit så skön. Jag har inte gjort så mycket vettigt utan bara varit. Till det har jag haft ett så härligt sällskap! Ni vet, när man är tillsammans med en person som kan överraska när man minst sagt anar det. Så har jag haft det i helgen. Jag har även fått lite insikter och fått tid att reflektera över vad och hur jag vill ha det, vad som är viktigast och vad som betyder något. Och allt detta p.g.a. tid tillsammans med en viss person! Tack för denna helgen fina du!!

I söndags var jag och min mamma och besökte min mormor. Hon såg pigg ut och vi pratade, drack kaffe och åt kaka. Blev ett besök där i två timmar innan vi körde hemåt.

På kvällen sen kom pojkarna hem efter att ha varit hos sin pappa. Det var en del ledsna miner då dom ville ha mer tid med pappa. Jag vet inte vad jag ska svara dom när det blir så. Jag gör mitt bästa och försöker förklara på ett så bra sätt som möjligt. Men i morse var det som vanligt igen.
Ny vecka nu och det rullar på.

Nej, nu ska jag jobba igen här. Trevlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar