fredag 27 mars 2015

Kan bara bli bättre. Det är ju fredag!

Usch, igår var ingen bra dag. Mycket extra som hände på jobbet under dagen, och jobbdagen avslutades med tråkigheter. Tyvärr är jag sån som person att jag tar med mig sånt som hänt i tankarna när jag går hem. Jag har svårt att släppa det och låta det stanna kvar på jobbet. Önskar jag kunde vara bättre på det. Men det gick ändå hyfsat till sist.


Sen blev inte dagen bättre av att jag fick ett tråkigt bemötande under eftermiddagen/kvällen. Jag tycker inte man har rätt att säga saker till en annan person hur som helst, speciellt inte saker som sårar. Jaja, det är över nu och kommer aldrig hända igen!


Kvällen avslutades ändå på ett fint sätt i form av ett samtal som fick mig på andra tankar och jag har inte skrattat så mycket och så innerligt på länge!! Så härligt!! Gick och la mig med ett leende på läpparna och varm inombords :) Tack!!


Idag är det fredag, ny dag och äntligen helg! Efterlängtad verkligen! Så denna helgen blir det mys med barnen. Om vädret tillåter ska vi bege oss ut på en liten utflykt :) Så vi håller tummarna för att det blir hyfsat väder i helgen i alla fall.


Trevlig fredag och helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar