torsdag 26 mars 2015

Förvaring till barnen.

Sitter och funderar lite på hur jag ska kunna få till förvaringen lite bättre i sovrummet. Jag skaffade en hylla precis när vi flyttat in som är toppen. En trappstegsformad hylla med backar i, olika storlekar på backarna. Där fick man plats med en hel massa i. Men fler sådana hyllor har jag inte plats med.
I söndags packade jag ihop barnens blåa bord och stolar och genast fick rummet lite mer plats. Bordet används ändå aldrig och där bordet stått fick det plats en massa andra saker som används betydligt mer. Men jag vet inte, jag önskar mer förvaring, smart förvaring. Fast jag vet inte hur mycket som går in i det rummet egentligen. Bara att inse att det till slut behövs mer utrymme ;)
Jag är ganska nöjd med hur det är nu ju, bara den förändringen som blev efter att bord och stolar kom bort gjorde det ju mycket rymligare. Får väl kanske vara nöjd med det så länge.


Vi trivs i alla fall väldigt bra där vi bor nu. Bra område och fin lägenhet. Trevliga grannar ( i alla fall dom jag träffat), och nära med parkering och allt. Känns bra att ha kommit till ett ställe där man trivs och som man känner som hemma!


Nej, nu blir det snart lunch här! Trevlig torsdag!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar