tisdag 24 mars 2015

Grå tisdag....

Vet egentligen inte vad jag ska skriva idag. Inte lönt att skriva en massa om man inte har något att skriva om. Tråkigt väder idag är det också. Regnar lite smått här, eller har gjort i alla fall.


Föräldramötet igår gick bra. Det mesta som blev sagt visste man redan. Men det är ju lite nya föräldrar och barn som tillkommit så det är väl bra att dom får veta hur allt fungerar där också.


När jag kom hem hade Gullen somnat. Inte mycket jag fick se honom igår. Men det är ju inte ofta det är föräldramöte så. Nubbi var pigg och glad och hade precis borstat tänderna med lite hjälp av mormor. När mormor hade kört hem så nattade jag Nubbi som var ganska pigg. Hade blivit en del bus med mormor :)


Idag, ja då är det tisdag. Nubbi skulle på teater med sin årskull på dagis idag. Får se hur det går. Han var inte jätte intresserad när dom var iväg på teater sist så. Men dom skulle testa ett nytt knep denna gången sa dom igår så vi får väl se hur det gått idag med det då :)
Annars blir det inte så mycket mer som händer idag. Det är så dagarna ser ut, jobb och dagis. Sen allt runt omkring det. Men jag älskar det!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar