måndag 9 mars 2015

En vecka sen jag skrev?!

Kan det verkligen stämma att det snart är en veckas en jag skrev här?! Fick för mig att jag skrev innan helgen?! Hmm.....


Jaja, veckan som gått då har ju varit ganska mycket som alla andra veckor. Jobb och dagis. I onsdags var det soppkväll på Nubbis avdelning. Jag hämtade Gullen och gick bort till Nubbis avdelning där det bjöds på soppa och goda bullar till som barnen bakat :) Mysigt var det :)


I onsdags var habiliteringen på Nubbis avdelning och tittade på hur dom jobbar med Nubbi och hur det går. Dom var mer än nöjda och både Nubbi och hans resurs hade fått mycket beröm :)


I fredags var dagis stängt och jag hade tagit semester så vi var hemma och hade en mysig dag :)
Tyvärr var vädret tråkigt så vi höll oss hemma. Det blev pyssel med pärlor och vi hade ute fågeln som vi klappade :) Lite film blev det, och lek :) På eftermiddagen körde jag barnen till sin pappa och jag åkte hem och plockade undan och lite så. Helgen för övrigt var fin och söndagen bjöd på vackert väder med sol och värme.


Solen skiner även idag och det är så skönt :) Tänker på att det är skönt för barnen på dagis som säkert är ute i det fina vädret :)


Ny vecka och inget planerat förutom habiliteringen på fredag. Får se om det planeras in något annat.


Trevlig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar