onsdag 18 mars 2015

Böcker beställt.

Idag beställde jag några böcker till barnen. Kan vara lite skoj för dom. Gullen har ju önskat en viss bok ett tag nu, så den ska han få nu :) Nubbi tittar ju inte så mycket i böcker, men denna boken som jag beställt till honom kommer han nog att gilla, får jag hoppas :)


Jag beställde även igår en bok som är skriven och riktad till barn som har syskon med diagnosen autism. Jag tänker att det någon gång kommer komma en tid när Gullen undrar lite om Nubbi osv. Då kan det kanske vara bra med lite "hjälp" att förklara. Jag har i alla fall beställt den så får vi se. Jag har haft span på den länge och förskolans personal rekommenderade den och tyckte den var bra, så nu har jag kommit till skott och beställt den!


Idag skiner solen igen. Skönt. Men känns aningen kallt. Vad jag hört ska det bli kallare till helgen :/ Lite trist. Nu vill man att våren ska komma ordentligt ju :) Men den är på god väg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar