måndag 2 juni 2014

Vilken helg!

Ja det har varit en härlig helg. Lördagen bjöd på bröllop och det var så vackert så! Fint brudpar och härlig vigsel och fest efteråt! Jag och H sov över på feststället. Blev en sen kväll, jag kom inte i säng förrän kl. 03.00 och H gick inte och la sig förrän ca 06.00 på söndags morgon ;) H var ju bestman så han stannade uppe ett tag till och firade. Jag var så trött så jag orkade inte längre än till 03 :) Måste ju bara få skryta om min fina pojkvän! Så himla fin han var i sina kläder och han höll ett helt fantastiskt tal till brudparet, och jag grät som ett litet barn så fint det var ;) Vi satt och kollade igenom det igår och då grät jag en skvätt till ;) haha. Tråkiga var ju bara att kameran bröt när hans tal nästan var klart så jag fick börja filma på nytt, så det blev ett litet avbrott där :( men jag fick med det mesta :) Dagen efter var man lite seg. Det bjöds på frukost i festlokalen och sen körde vi hem. Igår fixade jag lite hemma hos H och sen körde vi och hämtade ett kylskåp som brudparet lånat på bröllopet. Nu är det åter måndag och jag sitter på jobbet igen! Tradigt! Men nu är det inte jätte lång tid kvar till semestern :) Eller ja, jag ska ju jobba hela juni och halva juli, men det är ju nästan så att man kan börja räkna ner ;) Åhh det ska bli så skönt att bara vara, umgås med mina älskade barn och min fina H <3 <3 <3 Och lite annat också såklart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar