torsdag 5 juni 2014

Jobb jobb jobb

Sitter på jobbet och har en del att göra. Fast inte av mina ordinarie arbetsuppgifter utan av allt annat "småpyssel" om man nu kan kalla det för det. Massa lappar hit och dit, hämta brev där, svara på bevakningar, skicka bevakningar, svara i telefonen (telefonen ingår ju i mina egentliga arbetsuppgifter). Visst, det är roligt när det händer lite annat såklart, men ibland önskar jag att man bara kunde få ha en dag där det inte händer något "utöver det vanliga" :) Bara de vanliga arbetsuppgifterna. Men det finns inte en endaste dag som är så här, och det är väl egentligen det som gör mitt jobb så pass kul som jag tycker att det är :) Så varför gnäller jag?! ;) om man nu kan kalla det jag skrev för gnäll ;) Jag har dessutom underbara kollegor som gör det så roligt att gå till jobbet, det gör så otroligt mycket för ens arbetsplats, att man har bra kollegor runt omkring sig! Jag är så tacksam för det!! Nej, nu kallar jobbet igen. Får ta ett ryck till innan det är dags för lunch och sen HAB-möte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar