torsdag 19 juni 2014

Dagarna går så fort....

Nu är det redan torsdag....igen! Känns som det är det enda jag skriver här hehe. Att dagarna går fort alltså ;) Imorgon är det midsommarafton. Jag ska hämta mina gossar och fira midsommar med dom. Ja, jag ska ju ha dom hela veckan sen också :) Ska bli mysigt att ha dom igen. Saknar dom massor, mina små hjärtan <3 <3 Jaha, vad har annars hänt i veckan?! Inte mycket. Har jobbat och jag jobbade över lite häromdagen. Händer inte så mycket just nu. Börjar så smått räkna ner till semestern, vilket inte är förrän i mitten av juli ;) men jag längtar!! Ska bli skönt att bara släppa jobbet och vardagen för ett tag och vara med dom jag älskar mest av allt <3 Nej, nu ska jag jobba lite till, inte så mycket att göra här idag. Sitter i kassan/receptionen och här är så lite folk idag. Säkert många som börjat sin semester och nu dagen innan midsommar är säkert en del folk bortresta. Jaja, hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar