tisdag 10 juni 2014

Vem är ni som läser?

Så kul att se att det ändå är så pass många som kikar in här på min blogg :)
Ni får gärna lämna en liten kommentar eller hälsning :)

Idag har kaoset fortsatt på jobbet, men ändå liiiite lättare än igår, tack och lov! Känns ändå som jag svämmar över i uppgifter emellanåt. Men det blir bättre snart. Bara denna veckan det blir lite tungrott.

Hämtade i alla fall två glada gossar på dagis efter jobbet idag:) Att hämta dom efter en dag på jobbet gör hela min dag. Då glömmer man allt som varit under dagen innan dess och blir så varm i hjärtat när man möts av dom på dagis ♥ ♥
Synd bara att det blir så kort med tid nu på kvällen när jag gått upp till att jobba heltid även den veckan jag har barnen :( jag gillar det inte alls, tycker det är så jobbigt. Men det är nu under sommaren, det är denna veckan och två veckor till
när dom är hos mig som det blir så, sen är det semester!!!! Ska bli så skönt!

Nej, nu ska jag titta lite på tv och ringa min fina H innan sängen kallar. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar