onsdag 25 juni 2014

Bättringsväg!

Ja jag hoppas då det. Gullen var riktigt dålig igår. Hög feber som endast gick ner från 39 till 38,6 grader på fyra timmar med Alvedon :O Gav honom Ipren sen och efter ca 20 min totaldäckade han i mitt knä efter att ha varit så ledsen och varm utan effekt av Alvedon! Tack för Ipren! Sen sov han hela natten med endast ett uppvaknande och vaknade sen i morse feberfri och pigg som en mört :-) hoppas det håller sig så!

Nubbi åkte till dagis idag men ville nog med hem igen :/ tror han känner sig lite orolig nu när dom bytat dagis tillfälligt under sommaren. Dagiset dom annars går på ska renoveras under sommaren.
Hoppas det går bra. Han hade varit glad igår på dagis. Gullen ska gå på dagis imorgon om han håller sig frisk idag. Får hoppas han är pigg idag. Jag gillar inte att lämna dom för tidigt på dagis efter att dom varit sjuka. Men är dom friska och pigga, så får det bli dagis. Tyvärr måste man ju jobba lite i alla fall.

Nej, nu ska jag röja upp här lite medans Gullen sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar