måndag 9 juni 2014

Lever på helgens stunder när måndagen börjar med kaos på jobbet!

Helgen har varit helt underbar! Som vi har myst och bara varit! Mina små gossar har varit på topp med undantag för små trotsutbrott ;) Vi har varit ute massor och njutit av det fina vädret! Trodde inte det skulle bli så pass fint väder när man vaknade i fredags. Men det blev toppen! Idag började dagen på jobbet med kaos och det är fortfarande kaos!! En av mina kollegor har semester hela denna veckan och en annan har semester halva veckan och är tillbaka på torsdag. Det är jag och en vikarierande sekreterare här denna veckan som ska ro hela mottagningen. Och dagen började med problem....såklart! Allt som aldrig annars händer när vi är fullbemannade sekreterare, händer såklart nu! Massor av jobb och såklart av den extra sorten. Men men, vi tar det i tur och ordning. Vi kan inte klona oss här även om det hade behövts just nu! Jobb en och en halv timme till sen ska jag hämta mina gossar på dagis! Första veckan dom går heltid nu när dom är hos mig. Känns inget kul :( Men det blir förhoppningsvis bara under sommaren, sen blir det annat! Nej, tillbaka till det "underbara" kaoset *IRONI* ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar