måndag 16 juni 2014

Ryggont och måndag!

Usch, jag har sån värk i ryggens slut och ut mot sidorna. Får det ibland, vet inte vad det beror på. Går väl över snart. Kanske sovit dåligt eller något. Jaja. Dagen har gått fort och snart är arbetsdagen över. Fast jag får nog jobba över lite idag. Har en del som jag måste hinna klart med och komma ifatt känner jag. Blev så mycket förra veckan och jag hade telefonen både i fredags och idag. Blir en del liggandes då av allt annat. Så jag ska kolla igenom lite papper osv idag innan jag slutar. Får ta det efter arbetstid när telefonen är stängd för dagen. Helgen gick som vanligt fort :/ Lite tråkigt. Men vi hade fint väder och vi hade det toppen. Saknade mina barn extra mycket i helgen. Jag saknar såklart dom alltid när jag inte har dom men i helgen kändes det lite extra :( Kanske för att jag hade så lite tid med dom förra veckan när jag började jobba heltid. Blir ju ändå skillnad jämfört med när jag slutade halv tre istället för halv fem, som nu. Mina älskade små kottar <3 <3 Jaja, nej nu ska jag jobba lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar