tisdag 3 juni 2014

Grått utanför och illamående!

Ja idag är vädret ingen höjdare här! Jag och H var ute igår efter jobbet och fixade i trädgården. H klippte gräset efter att vi hört på radion på väg hem från affären att det skulle bli regn. Och jag satte igång med att rensa ogräs, tjohooo ;) Efter bara en stund öppnade sig himmlen och regnet öste ner! Fy vad blöta vi blev. Men vi är lika ihärdiga båda två där, eller kanske snarare galna, för vi fortsatte med det vi höll på med!! Efter en stund gav jag i alla fall upp och gick in och tog mig en varm dusch, det behövdes. Annars hände det inte så mycket mer igår. Jag sov som en stock inatt och vaknade i morse med världens illamående :( Fyy alltså. Jag var samtidigt jätte hungrig men bara tanken på mat fick det att vändas i magen :/ Fick gjort mig i ordning och kom iväg till jobbet. Nu sitter jag här halvt illamående fortfarande och ska snart ha frukost. Men usch, bara tanken på den där bullen gör mig spyfärdig! Jaja, hoppas det släpper när jag väl tryckt den i mig, för till lunch ska vi här på jobbet bege oss iväg till Grand Hotell och äta lunch och sen ska vi sepndera eftermiddagen åt uppföljning av planeringsdagen vi hade i februari i Höör, och se om vi kommit någon vart med det vi pratade om då och planera hur vi ska göra framöver! Spännande! Maten ser jag i alla fall fram emot ;) såvida illamåendet släpper! Nej, nu ska jag jobba vidare här innan frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar