tisdag 17 januari 2017

Vad ska man skriva om....

Känns lite tråkigt när jag bara skriver om min vardag. Eller det vanliga liksom. Men för min egen del kan det kanske vara bra. Har i alla fall börjat äta bättre sedan ett par dagar tillbaka. Eller sedan för några veckor sedan då jag vägde mig efter att ha varit utan fungerande våg i ett par månader. Inte många kilo upp men inte kul att se ändå. Så nu äter jag bättre. Mindre portioner och mindre av det onyttiga. Jag är ju en sån som annars bara kan äta liksom om jag är hungrig. Jag stoppar gärna i mig mindre nyttiga saker då. Men är jag bara mätt så är det inga problem att undvika onyttiga saker.
Ska inte gå ner mycket men i alla fall de kilon jag gått upp. Vet hur hårt jag kämpade för att gå ner i vikt för ett par år sedan och jag tänker inte gå upp allt det igen. Så jag sätter stopp för det nu. Har även börjat ta lite vitaminer. Några för hår, hud och naglar och någon som ska vara bra för magen. Kan säkert göra någon nytta.


Annars händer det inte så mycket. Tisdag, veckans tråkigaste dag enligt mig. Bara i början av veckan och inte ens halvvägs. Har man bara kommit till onsdag så är det i alla fall bara halva arbestveckan kvar :)


Trevlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar