fredag 20 januari 2017

Helg....

Helgen är snart här och det ska bli skönt. Dock saknar jag redan mina pojkar som ska spendera helgen hos sin pappa. Jag saknar dom alltid och värst är det dagen då dom åker.


Jag ska i alla fall hoppas på fint väder i helgen. Nu är det ju sol och ser skönt ut ifrån där jag sitter så jag hoppas det håller i sig i helgen så att jag kan ta mig några promenader i härligt väder. Maten och ändringen på den går faktiskt bra. Jag känner mindre och mindre sug efter godis. Kan till och med öppna skåpet där hemma där det kan finnas godsaker och säga nej och inte röra det alls. Jag känner helt enkelt inget sug. Det är så skönt. Men jag äter mindre portioner och fler om dagen och jag väljer mat som gör mig mätt och som är bra. Jag hoppas det ska hjälpa mig i alla fall.


Nej, har inte så mycket mer att skriva om nu så jag önskar er en trevlig fredag och helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar