måndag 9 januari 2017

Tillbaka till verkligheten....

Idag var det som vanligt, nästan i alla fall. Nubbis skola börjar inte förrän imorgon så han är på fritids idag. Men lilla Gullen är tillbaka på sitt vanliga dagis idag. Han var så glad över att få se sin bästis igen. Han hade inte ens tid att vinka till mig som han alltid brukar göra. Hoppas dom får en bra dag med mycket lek och bus med sina kompisar.


Jag vägde ju mig igår och det var mindre skoj. Har inte haft en våg på länge nu och den visade på några kg upp. Inte mycket men det var ju mindre kul att se. Har ju inte ätit något nämnvärt annorlunda den senaste tiden men ja, jag har ju inte så mycket möjlighet att röra på mig. Så nu ska jag försöka äta lite bättre. Även om jag inte äter jätte onyttigt så ska jag se över det jag äter.
Inga måsten eller tvång, bara göra lite förändringar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar