torsdag 19 januari 2017

Torsdagar....

Det är skönt med torsdagar. Det är liksom dagen innan fredag, och fredag är en av de bättre dagarna i veckan enligt mig. Då har man liksom helgen framför sig. Känns bra på något sätt.


Pojkarna ska inte vara hemma i helgen då det är pappahelg. Så jag ska vara utan pojkarna. Jag gillar det inte, eller känslan att vara utan dom är märklig då jag alltid annars har dom. Nu kommer det bli en dag mindre utan pojkarna då deras pappa inte är ledig varannan fredag längre. Så nu är det tillbaka som för två år sedan, att dom är där från fredag till söndag.


Jag har lite planerat i helgen men ska försöka att ta det lugnt också. Ska även se till att komma ut och gå promenader också. Nu när jag ändrat kosten så ska jag försöka röra på mig lite när tillfälle ges. Måste köpa boxershorts då jag nu har en liten kille där hemma som går på toaletten istället för pottan och som är torr hela tiden. Vilken kille han är. I söndags bytte han ut pottan mot toaletten istället. Så det blir shopping av boxershorts i helgen. Ska även handla lite annat som behövs.


Nej, nu ska jag fortsätta här. Trevlig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar