torsdag 7 juli 2016

Torsdag....

Torsdag igen då. Förra inlägget som jag publicerade skrev jag egentligen igår. Så det kanske inte stämmer helt med datumet. Ikväll åker pojkarna till sin pappa och jag blir ensam. Känns som det är längesedan dom var borta men det är kanske för att sist dom var hos sin pappa så var det kortare helg då det var midsommar och barnen var hos mig en extra dag då det var min midsommarafton. Blev en lite kortare helg för oss alla då.


Ikväll blir det väl den vanliga turen iväg då det blir tyst och tomt där hemma :/ Behöver fixa lite saker så det passar kanske bra då. Ska hämta ut paket på posten med saker som jag beställt till Gullen som han ska få när han fyller år. Sen skulle jag behöva komplettera en sak till en annan present. Inte helt klart med vad det ska vara men jag har mina tankar så vi får se vad det blir.


Nej, måste fortsätta jobba här nu. Ensam sekreterare på mottagningen idag. Trevlig torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar