onsdag 13 juli 2016

Läsarantal....

Jisses, läsarantalet under gårdagen var en hel del. Sköt verkligen i höjden. Undrar vem alla är som läser. En del vet jag ju men långt ifrån alla. Jag skriver ju inte om så mycket spännande saker tycker jag. Det är mest för att jag vill ha det för egen del. Bilder lägger jag sällan ut så det är ju knappast det som lockar. Men det är ju såklart kul att folk läser om mitt lilla liv :)


Det är verkligen segt nu. Jobbar denna veckan och nästa, sen är det dags för semester. Jag sover dåligt om nätterna nu också, varför vet jag inte. Eller jo, katten håller låda en del av nätterna men oftast är det för att jag inte kan komma till ro helt enkelt. Somnar sen närmre halv tre på natten och sen ringer klockan sex. Härligt nästan jämt.


Igår hade pojkarna väldigt kul tillsammans. Dom blåste varandra på magen och skrattade så att dom knappt fick luft :) så härligt att se. Dessa stunder blir allt fler och det är så kul att se hur fint dom samspelar nu. Nu kan dom prata med varandra på ett helt annat sätt än tidigare eftersom Nubbis tal är så pass bra nu. Gullen har ju i och för sig alltid varit duktig på att tolka sin bror med eller utan tal, men nu är det ju mycket lättare när dom kan prata med varandra. Jag kan ibland stå och titta och lyssna på dom när dom far fram och pratar med varandra. Det är ju inga längre konversationer men bra nog.


Dom är dock trötta när jag hämtar dom. Nubbi brukar inte vara så trött men jag märker på honom att han är extra trött vid dagens slut, som han inte varit innan. Gullen somnar till och med i bilen från dagis och på vägen hem, sen får man anstränga sig för att han inte ska somna hemma innan maten är klar. Så har det inte varit förr. Men det har varit en del ändringar den senaste tiden på dagis Först sammanslagning av alla avdelningar till ena sidan av huset, och nu sammanslagning till ett annat dagis som är helt nytt för dom. Det gör ju säkert sitt. Men snart så, är det dags för vila :)


Nej, dags att runda av. Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar