tisdag 15 mars 2016

Videokameran!

Jag kan verkligen inte förstå att jag till hösten kommer att ha en liten kille som ska börja skolan?! Hur gick detta till?! Mitt lilla första hjärta. Hur kunde du bli så stor så fort?! Och mitt lilla andra hjärta som kommer gå kvar på dagis ett tag till.
Jag skulle i morse leta efter ett minneskort och råkade då få fram videokameran. Jag slog på den och hittade där filmer från när Gullen bara var månander gammal och Nubbi en liten gosse på runt 2 år. Jag minns ju knappt den tiden!! Eller jo, det gör jag ju såklart, men gud vad det kändes längesedan. Gulllen låg och sprattlade för fullt och Nubbi gick runt och gjorde sina små ljud som han gjorde i den ålder när han inte kunde prata. Som dom båda har utvecklats och vuxit! Ja, att tiden går fort blev mer påtagligt idag efter att vi tittat på det. Barnen var väldigt intresserade och ville såklart också titta :)


Det  gäller att hänga med och vara uppmärksam, för det går fort, alldeles för fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar