tisdag 29 mars 2016

Underbar ledighet!

Vi har verkligen haft det underbart under påskledigheten. Fint väder och bara haft det mysigt. Fredagen tog vi det lugnt. Vi var även iväg och handlade. Lördagen spenderades hemma hos mig och pojkarna tillsammans med mamma/barnens mormor och mina tre syskon med respektive. Vi år god mat och hade sedan ostbricka på kvällen men även annat gott kom fram. Söndagen åkte barnen till sin pappa. Det var egentligen tänkt att dom bara skulle vara där över dagen men barnen ville sova hos pappa och vi hade inget planerat på annandagen så det gick bra. Jag spenderade söndagen med mamma då vi åkte in till min mormor och hälsade på. Det blev ett härligt besök med kaffe och kaka. På kvällen sen fick jag hem min bil som min fina bror hade lagat under dagen. Så nu är rutan på plats igen ordentligt och rutan går att hissa upp och ner igen. Eftersom barnen inte kom hem på söndag kväll så spenderade jag kvällen ensam i soffan med lite film.
På förmiddagen på annandagen åkte jag och handlade lite. Hittade även balkonglådor som jag köpte, och även fästen till dom så att man kan montera dom. Sen kom barnen hem igen runt lunch-tid och resterande tid av dagen spenderade vi hemma. Barnen ville vara hemma och mysa så så fick det bli.


Ny vecka nu, även denna blir lite kortare då det bara är fyra dagar att jobba. Härligt med fint väder nu också. Solen skiner fint nu här utanför mitt fönster på jobbet! Sol behöver vi :)


Trevlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar