tisdag 28 juli 2015

Mysigt!

Tisdagen har varit mysig. Barnen har varit lite rastlösa. Men dom var inte så sugna på att vara ute när vi gick till lekplatsen i morse/förmiddags. Vi tog en tur med bilen runt lunchtid och sen har eftermiddagen spenderats med min syster. Barnen är tokiga i henne och tycker det är så skoj när hon kommer :)
Jag har även haft ett litet möte idag angående det jag nämnde lite kort om här igår :) känns spännande och jag vill tacka en viss person för att denne gav mig pushen att verkligen ta tag i det jag så länge gått och funderat på och faktiskt lagt ner mycket tid på. Nu är det nästan klart, bara lite finslip kvar :)

Nej, nu ska jag sova. Ny dag imorgon men barnen vaknar i ottan så det blir inte mycket sova om morgnarna. Men man får ut mycket utav dagen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar