onsdag 15 juli 2015

Kafferep med lilla mamma :)

Idag efter jobbet kommer min lilla mamma in om till mig och ska ta en kopp kaffe :) Det ska bli trevligt :) Min mamma, som ställer upp och som alltid finns där oavsett hur mycket hon än har att göra själv! Hon är min klippa och jag vet inte hur jag skulle klara mig utan henne!

Annars blir det inte så mycket mer idag. Fick samtal från min lilla Gullen igår :) Han "grymtade" lite när han hörde mig i telefonen :) Men sen blev han tjurig :) Det är inte så lätt att förstå det där med att höra mamma i telefonen men inte se var hon är. Han hade i alla fall blivit klippt igår. Jag fick en bild på honom av pappan sen. Så stor han såg ut!! Min lilla pojke är inte så liten längre och blir hela 3 år nästa vecka!! Nubbi hörde jag lite av i bakgrunden, han var upptagen med annat :) Mina små hjärtan!! Saknar dom massor!!

Jaja, nej nu blir det kaffe här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar