fredag 24 juli 2015

Gullen 3 år och första härliga semesterveckan slut!

Japp, då har jag haft min första semestervecka. Denna veckan har jag varit utan barnen. Även förra veckan var jag utan barnen men då jobbade jag. Jag har i alla fall haft en underbart fin veckas semester trots att jag varit utan barnen. Den blev dock inte alls som jag trodde, men det gör inget för den blev mycket bättre 😊
I onsdags blev det god middag på Kulturkrogen i Lund och musik spelades av Pedalens Pågar! Så härlig musik och fint sällskap!! Ja, hela veckan har varit så härlig på alla sätt 😊

Idag kom pojkarna hem till mig igen! Har saknat dom massor. Fick i och för sig träffa dom i tisdags när min lilla Gullen fyllde 3 år ❤️ Då hade vi en fin dag med presenter, lek och bus, glass och kaka, och lek på lekplats! Vi hade egentligen andra planer med regnet kom och gick under förmiddagen så vi vågade inte chansa. Men det tar vi igen nu under semestern!

På söndag ska vi ha kalas här hemma för Gullen! Ska bli skoj! Så imorgon (lördag) blir det lite småfix här hemma.

Nej, nu ska jag titta på filmen som började för en stund sedan!

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar