tisdag 28 juli 2015

Det går i ett!

Trots semester så går dagarna i ett. Barnen behöver aktiveras och det är inte alltid så lätt kan jag säga. Två barn, olika behov, en vuxen (oftast). Ja, det går inte alltid att få till så att alla parter blir helt nöjda. Helgen gick fort och nu är även måndagen passé snart. Hittills har vi tagit det lugnt. Det behövs för både barnen och mig. Idag var vi iväg o handlade lite. Blev även glass på lekplatsen trots att vädret inte var på topp. Sen åkte vi vidare till skogen men det tyckte inte Nubbi var så skoj så det blev bara en kort tur. Det brukar båda pojkarna gilla men eftersom vi varit på lekplats innan idag blev det kanske lite för mycket för honom idag. Annars har vi varit hemma och det har lekts med Gullena nya leksaker som han fick igår!

Nu är jag riktigt trött så jag ska sova nu tänkte jag. Imorgon kommer min syster hit. Och jag håller på att starta upp ett litet "projekt" som vi får se vart det landar. Har nog nämnt det här förr men aldrig sagt vad exakt det skulle bli. Men det får vi se :)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar