måndag 7 juli 2014

Söndag!

Dagen har gått fort. Vi har myst och varit ute en runda och ätit glass! Nu sover pojkarna och jag ska göra detsamma. Jobb och dagis imorgon.

Glömde skriva i veckan att den 3 juli var det ett år sedan lille Nubbi fick sin diagnos. Har inte tänkt så mycket på just den dagen. Jag ser det som ett gott tecken då jag upplever det som att det inte är så "märkvärdigt". Att det är en naturlig del av vårt liv. Året har gått fort och tiden har rullat på. Vi har kommit framåt och Nubbi har gjort fina framsteg och utvecklas hela tiden! Vilket såklart känns fantastiskt!!

Idag hände något tråkigt. Jobbigt. Jag och min H är inte längre ett par. Jag får berätta mer om det en annan dag. Just nu orkar jag inte. Men så är det i alla fall. Jag kan knappt förstå det. Det har ju varit så självklart, han och jag! Känslorna finns fortfarande kvar, det är annat som gjort att det ledde till detta!

Jaja, nu ska jag försöka sova lite! Många tankar i huvudet just nu :'( Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar