lördag 5 juli 2014

Härlig lördag ♥ ♥

Vi har haft det så mysigt idag jag och mina små troll. Vi började dagen strax efter kl. 05.00. Frukost och lek under förmiddagen. Sen mötte vi upp min fina syster i hembyn på en lekplats där vi lekte med pojkarna :-) Härligt väder. Vi åkte rutschkana och gungade och lekte. Lekplatsen vi besökte har både jag och min syster lekt på som små!

Sen styrde vi hem till vår mamma/barnens mormor och fika lite där :-) blev bullar och kaffe och lite kaka efter det :-) sen körde jag och pojkarna hem och jag lagade lite lätt middag då klockan var ganska mycket. Efter det blev det lördagsmys blandat med lite trots ;-) men men. Så är det. Barnen har varit pigga och glada idag så det verkar som dom var nöjda över sin dag idag :-) kul har dom haft det! Jag också för den delen :-)

Nu sover barnen och jag har precis satt mig i soffan efter att ha plockat undan lite. Får se om jag orkar titta på en film eller om jag struntar i det. Börjar kännas i ögonen att man varit uppe sen kl. 05.00.

Imorgon har vi inget planerat. Får se hur vädret blir. Är skönt att bara göra det som man känner för, när andan faller på.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar