onsdag 2 juli 2014

Saknar mina små troll!

Saknar mina älskade små gossar ♥ ♥ Men imorgon är det torsdag och sen fredag och då är det ÄNTLIGEN dags att hämta hem mina små från dagis när jag slutat jobba! Längtar massor! Ska äntligen få pussa och krama på dom igen ♥ ♥

Har spenderat veckan hemma i lägenheten. Inget besök hos H denna veckan. Har fixat och donat här hemma. Och det har faktiskt varit skönt! Ja, jag har njutit av att gå och göra vad jag vill efter jobbet. Det har blivit städning och lite undanplock. Har även sorterat lite här och var!

Imorgon är det åter jobb och sen ska jag även handla inför kommande vecka. Ska se om jag hinner ge mig ut och titta efter present till min lilla Gullen som snart fyller år :-)

Nej, nu blir det en dusch innan kvällen går mot sängdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar