fredag 25 juli 2014

Fredag och första semesterveckan lider mot sitt slut!

Ja vilken härlig första vecka vi haft på semestern :-) ja, barnen har ju redan haft en ledig vecka men detta var min första. Vi har verkligen tagit dagarna som dom kommit och inte planerat långt i förväg. Så skönt det har varit! Vi har gjort lite dagsutflykter varje dag, inget större men nog så mysigt ändå :-)
I eftermiddag är det dags att lämna pojkarna till deras pappa igen och det kommer bli så tomt här hemma :-(
Men pojkarna kommer ha ännu en semestervecka med sin pappa innan dom kommer till mig igen för sista semesterveckan.

Nästa semestervecka dom är hos mig ska vi hitta på något lite större. Denna veckan hade jag inte tänkt göra något varje dag utan ha någon "hemmadag" också men så blev det inte. Vi har ju i och för sig varit hemma delar av dagen vissa dagar så. Vi får ta det nästa vecka när dom är hos mig igen. Men vi har haft en härlig och rolig vecka och barnen har varit pigga och glada :-) tyvärr började Gullen bli lite förkyld igår :/. Hoppas det inte blir värre.

Nästa vecka är jag ensam och har inte heller något inplanerat. Jo, något har jag bestämt men inte exakt vilken dag. Tar det som det kommer :-) Jag ska dock börja med att tvätta och städa här hemma ikväll :/ lagom kul men skönt när det är gjort :-)

Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar