fredag 4 juli 2014

Just när man talar om det....

Så händer det. Boende alltså :) Ja, jag har ju inte fått något. Men när jag öppnade mailen i morse så hade jag blviit erbjuden visning på den 3:a jag sökt. Trodde inte det var aktuellt eftersom dom inte hörde av sig under hela dagen igår som dom brukar göra när man blivit uttagen för visning. Denna gång var det bovärden som skulle visa och dom hade bara telefontid i morse och där var upptaget hela tiden. Får ringa på måndag igen. Men tyvärr är det inflyttning redan i augusti och det blir lite svårt med dubbla hyror ett par månader framöver. Så jag får nog tyvärr tacka nej. Typsikt nog :( Dom är så sena med att lägga ut sina lägenheter. Anledningen till att jag sökte den var att jag hade en annan plan för bara en vecka sedan som gick i stöpet så därav sökte jag denna. Men men. Man får tacka nej tre gånger till lägenhetserbjudande innan man stryks ur bokön. Jag har aldrig tackat nej så det är lugnt. Har sökt en etta också men det kommer bli lite väl litet. Har dock sökt en två som jag kan hoppas på. Och bara för att man blviit erjbjuden visning är det inte säkert man får lägenheten, så man är aldrig säker på det viset :/ Jaja, vi får se helt enkelt. Händer inte så mycket på jobbet idag. Så tyst och lugnt här. Det är ju klart lite skönt också men långtråkigt. Räknar timmarna nu tills jag slutar så jag kan köra och hämta mina älskade pojkar :) Sen blir det fredagsmys!! Nähäpp, nu blir det lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar