fredag 11 juli 2014

Fredag och välbehövligt!!

Jisses vad mycket jag har att göra här på jobbet!! Två kollegor på semester, jag och en vikarie, det blir högar av pappersjobb här :O Jaja, vi kan inte göra mer än vårt bästa, och såklart prioritera det som är mest akut! Jag lämnade gossarna på dagis i morse. Känns så jobbigt varje fredag :( Men dom var glada :) Nubbi var svår att natta igår. Han får ju sin Melatonin, men igår tog det nästan två timmar innan han somnade! Kan ha varit för att det var så sjukt varmt i sovrummet! Hade fönstret öppet men det är varmt ändå! Sen skulle han plötsligt dricka och då vaknade Gullen. Nubbi blev ledsen och arg för jag förstod först inte rikgit vad han ville. Sen ville Gullen också ha dricka. Så båda blev serverade dricka. Nubbi var även uppe en kort runda under nattningen och tyckte att han skulle leka ;) När Nubbi väl somnade sov Gullen oroligt och vaknade till och från ett tag. Men till slut sov dom gott båda. Jahapp, idag ska jag rakt hem och tvätta. Tänkte jag skulle försöka komma ifrån lite lite tidigare idag från jobbet, men det vet i sjutton om det går :/ Får se. Helgen är inte så värst planerad. Tar det som det kommer!! Dags att fortsätta jobba här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar