torsdag 20 mars 2014

SOL!

Äntligen sol och vårdväder igen :) Härligt!! Sitter på jobbet och har nästan precis haft lunch. Massor att göra och jag har telefonen idag också så det har gått i ett! Fast telefonen har varit ganska lugn nu sen efter lunch. Men man ska inte säga för mycket för då började det ringa massor ;) Brukar vara så nämligen! Inte mycket kvar av denna jobbdag, sen ska jag köra och hämta mina gossar på dagis! Får bli lite torsdagsmys idag eftersom jag inte har dom imorgon då det är fredag. Pappaveckan börjar imorgon så då blir jag ensam. Jag saknar dom redan och jag tycker det är så tråkigt och jobbigt att vara utan dom, även om dom kan reta gallfeber på sin lilla mamma ibland så är det ju klart att man saknar dom. Jag vill ju vara med dom alltid!! Känns så jobbigt, man har fått två underbara barn men man får bara träffa dom varannan vecka :( Hatar det. Men men,det är så det är. Vi är två föräldrar och vill såklart träffa dom båda två och då finns det inget annat sätt än att dela lika på tiden och då blir det ju varannan vecka! Tur vi har så bra kontakt, jag och pappan. Vi kan ju skicka sms om barnen osv fast att det är den andres vecka. Händer det något, både bra eller dåligt, så hör vi av oss till den andre och berättar! Jag tror det är bra för barnen också, att det fungerar så pass bra och att det inte är tvärtom! Nu svävar jag ut lite känner jag ;), men de hör ju ändå till ämnet så! Nåväl, veckan som kommer, alltså min vecka utan barn, bjuder på tid med min H. Blir lite middagsbjudning till helgen, annars vet jag inte. Vi ska tydligen ut och springa också ;) Kommer inte ihåg hur det blev bestämt men det har garanterat min kära H koll på ;) Han är bra på att upplysa mig om det jag glömt att jag sagt haha! Men det kan ju iofs vara skönt med lite motion när man sitter på h****n hela dagarna på jobb! Sen skulle vi tydligen köra plankan också ;) Haha det har jag inte gjort sen tiden mellan mina två graviditeter ;) På tiden nu då kanske så man kan försöka få ordning på sin magmuskulatur! Häpp, tillbaka till jobbet då ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar