tisdag 18 mars 2014

Den där dagen börjar närma sig....

Snart är det 8 år sedan jag var med i en stor trafikolycka. Förra året la jag ut ett inlägg och bild om händelsen. Vet inte om jag kommer göra det detta året. Känns som det inte behöver bli sagt igen. Däremot kan jag "länka" till inlägget så kan man läsa det jag skrev förra året.
Jag tänker ibland på den dagen, och jag tänker alltid på det när jag kör förbi platsen det inträffade på, vilket ändå blir ganska ofta. Men annars tänker jag inte lika mycket på det nu längre som förr. Det blir mindre med tiden.

Jaha, dags att sova och försöka få bort migränhuvudvärken som är en av de få saker jag fick från olyckan! Kommer mer sällan nuförtiden. Den enda gången den höll sig borta helt var under mina graviditeter. Undrar varför. Vet att om jag sover för lite, äter dåligt eller stressar så kommer det som ett brev på posten. O alla dessa saker var jag noga med att inte missköta när jag var gravid. Kanske därför jag slapp det då! Idag är det dock för att jag ätit dåligt! Får skylla mig själv lite, eftersom det går att hålla borta om jag sköter mig, oftast iaf :-)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar