tisdag 11 mars 2014

Hemma med mina tankar!

Sitter hemma i soffan efter en lång dag på jobbet och sedan ett besök hos barnmorskan! Eller läkaren hos barnmorskan rättare sagt!
Haft en hel del på jobbet idag. Massor med bokningar och schemaläggning. Jag gillar att ha mycket att göra så dessa dagar är jag i mitt esse :-)

Har funderat en hel del på allt som hänt den senaste tiden, med sjukhusvistelsen för Nubbi och tiden efter. Nubbi har fått någon "fixering" vid att inte byta kläder. Han får väldiga utbrott och blir så arg när man försöker byta kläder. Det är inga  speciella kläder han vill ha utan han vill bara inte byta om. Jag mailade HAB idag om detta och dom skulle återkomma. Skulle även höra om nya tider så då passade jag på att ta upp detta. Dom tyckte att det var bra att vi uppmärksammat detta så tidigt då det är lättare att bryta. Så jag hoppas dom hör av sig snart så att vi kan få lite stöttning och tips i detta!

Annars då?! Just nu händer det inte så mycket annat än just vardagen. Men den är härlig i sig så jag klagar inte :-)
Jag funderar på lite ställen att åka till med barnen i sommar. Har några idéer men inget bestämt än. Tänkte inte ta en hel vecka utan ett par dagar räcker gott och väl. Ska undersöka det bättre.

Har även funderingar på en annan idé som har med autismen att jag göra. Har inte hittat rätt saker till det bara. Kikar runt när jag är ute men än så länge har det inte dykt upp rätt grejer än.

I sommar tänkte jag och min fina pojkvän åka iväg. Inget större utan bara komma iväg några dagar. Skulle vilja åka till Skottland men vi får se! Kanske blir solsemester istället ;-)

Nu blir det lite pysslande innan sängen kallar! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar