måndag 17 mars 2014

Ingen vab!

Nej, det blev inget vabbande idag! Lillebror kändes lite varm igår kväll men det blev inget mer av det. Inte alls varm på hela natten och vaknade pigg och glad i morse. Så det blev dagis idag. Jag sitter just nu på jobbet. Vi är endast två av fyra sekreterare på plats då en är på semster och den andra är sjuk, så vi har att göra idag! Men men, då går tiden fort. Jag slutar ju dessutom 14.30 denna veckan så det kan jag leva med :) Känns som många är sjuka nu :/ Maginfluensa verkar vara på tapeten för tillfället :( Urk, det vill vi inte veta av! Hoppas man slipper det, men inte värt att hoppas för mycket! Efter april kan man börja tro att det klingat av lite. Förra året fick pojkarna magsjuka i början av april :/ Då trodde i alla fall jag att de tiderna var över, men icke :/ Jaja, nog pratat om magsjukor, blir ju nästan illamående av att prata om det :/ Tillbaka till jobbet då! Måste vara sidan här på jobb som är fel när jag skriver i bloggen. Även om jag delar upp inlägget i stycken så samlas allt i en enda lång text. Så ja, jag delar upp texten så att det ska bli mer lättläst men det kommer ändå bli en enda stor text, så ni vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar