måndag 17 mars 2014

Livets funderingar!

Inte lätt alltid! Först strul med Försäkringskassan idag och en massa extra samtal. Blir så trött på det! Kommer få lite i lön denna månaden eftersom jag vabbat och inga vabbpengar utbetalt i tid. Inget kul alls :-(

Sen fortsatte det med funderingar och diskussion med min bättre hälft om hur vi har det osv. Vi har det toppen oss emellan men vi träffas väldigt sällan och kommer göra ett bra tag framöver, till och med år. Inget förhållande mår bra av det :-(

Nä, ingen rolig dag idag. Vill bara lägga mig ner och gråta och strunta i allt. Men det gör jag ju inte. Måste ju lösas och ingen annan kan göra det åt mig! Det som inte dödar, det härdar, sägs det väl?! Men det med Försäkringskassan kommer f*n ta kål på mig snart! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar