fredag 14 mars 2014

Fredagsmys med mina gossar ♥ ♥

Idag fick jag äntligen hämta mina små pojkar:-) Saknar dom enormt mycket den veckan jag inte har dom! Idag satt jag på jobb och räknade timmarna tills det var dags att stämpla ut och åka till dagis och hämta dom! Och så möttes jag av en lite ledsen Gullen men som blev glad när jag lyfte upp honom och han klamrade sig fast vid mig ♥ Och sen möttes jag av Nubbi som satt med lärplattan och när han fick syn på mig kom han genast emot mig och gav mig en puss ♥ så jäkla underbart det är att vara mamma ♥ ♥
Hatar att vara bara få träffa dom varannan vecka men det är ju så det är tyvärr.
Men dessa stunder är guld värda! Vet inte vad jag hade gjort utan mina barn!  Dom är det absolut bästa jag har! Älskar dom mer än livet själv ♥ ♥

Gossarna sover gott sedan länge och jag har kikat lite på lets dance. Ska snart krypa ner under täcket och sova. Pojkarna kommer nog vakna tidigt imorgon eftersom dom somnade lite tidigare idag. Båda var så trötta så. Ska fundera ut något att göra imorgon också tänkte jag!  Vädret verkar ju inte så lovande men något tar vi nog oss för!

Godnatt :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar