måndag 17 juni 2013

Söndag med regn!

Usch vad tråkigt vädret varit idag, iallafall stundtals då regnet vräkt ner! Har varit ute på två promenader idag och har som tur är sluppit hamna i någon utav dessa regnskurar! Sammanlagt har jag gått ca: 9 km idag! 

Annars har det inte hänt så värst mycket idag. Jo, jag var iväg en sväng till min bror och hans sambo. Jag och broren hade lite att fixa med tillsammans! Vet inte om vi blev så mycket klokare, men vi hjälps åt iallafall! 

Nej, usch. Nu ska jag sova snart. Nubbi vaknade 04.30!!!! i morse och tyckte att det var dags att gå upp. Jag såg fel på klockan och trodde den var 05.30 så då tyckte jag att det var ok att han steg upp. Men sen såg jag på klockan igen och tänkte åhh nej, inte än, och försökte få honom i säng igen men icke! Han var vaken och ville vara uppe. Jag var mer död än levande under morgonen ;) Men han sov dock i sin egen säng fram tills dess och det har nog aldrig hänt förr, så man får se det lite positivt iallafall :) Eller mycket positivt :)

Just det, vågen börjar peka nedåt :) Äntligen!! Men nu väntar jag på min mens denna veckan så jag lär väl gå upp igen :/ Gör alltid det då!! Men denna gången ska jag inte slarva med maten som jag brukar göra vid den tiden på månaden! 

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar