torsdag 20 juni 2013

Oj oj vad dåligt!

Usch vad dålig jag är på att skriva här. Men vädret är fint nu (inte idag dock) och vi är ute en del och sen väntar en massa fix här hemma under kvällen. Jag har lagt om min kost också och promenerar var kväll, vilket har gett bra resultat. Det är så skönt att gå en promenad på kvällen. Luktar så gott nu om sommaren och jag njuter verkligen av det!

Vad har annars hänt sen jag skrev sist (söndags). Inget speciellt faktiskt. Vardagen flyter på i sin gilla gång. Barnen växer och överraskar mig med nya saker varje dag, både i utvecklingen och med bus ;) Gullen har börjat digga till musik, så jäkla sött :) Det är bara till en viss låt på Kalle Anka oftast men det kommer annars också. Och Nubbi hittar på en massa hyss vad dag. Och han blir allt tydligare i vad han vill och i sättet han visar oss på :) 

Jag ringde till BUP idag för att höra om det bokats någon tid till oss angående det sista mötet. Men det hade det inte. Men hon jag pratade med skulle säga till psykologen där att jag hade ringt och undrat. Men hon  jag hade i luren sa att det borde vara på gång för dom hade haft Team i tisdags förra veckan! Så jag hoppas på det bästa. Dom sa ju sist att vi skulle bli kallade i början av juli för det sista mötet där vi ska få reda på om Nubbi får en diagnos eller e. OM inte deras läkare ville träffa Nubbi fler gånger vill säga! Och innan dess skulle vi bli kallade vecka 25 eller 26 men det ändrades sen då till början av juli! Usch jag är nervös! Min lilla Nubbi <3 

Nej nu ska jag snart sova! Torsdag imorgon och Nubbi ska till dagis. Sen är det Midsommarafaton på fredag, och den dagen blir Gullen 11 månader <3 Tiden går alldeles för fort! Snart dags att planera hans 1- års kalas! 

Så....Godnatt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar