onsdag 26 juni 2013

Sluttid hos BUP!

Ja, idag ringde dom från BUP, ÄNTLIGEN!! Dom sa att vi skulle få en tid i början av juli och ingen tid hade kommit förra veckan. Jag ringde BUP då men ingen tid var bokad. Jag ringde dom igår (Tisdag) igen och då var där ingen tid bokad heller. Båda gångerna jag ringde sa sekreteraren att hon skulle prata med teamet men tydligen hade hon inte gjort det. Iallafall, idag ringde specialpedagogen från teamet och sa att kallelsen inte gått iväg så därför hade vi inte fått någon tid. Men nästa vecka är det dags. Då ska vi dit och som hon uttryckte det " vi vill gärna prata med er då". Det låter inte bra i mina öron. Jag kommer vara otroligt nervös och denna veckan kommer gå hur sakta som helst! Jaja, jag har att göra om dagarna så tiden kommer gå hyfsat fort ändå antar jag! 

Vi har även varit på möte nu ikväll på dagiset där Nubbi ska gå i höst. Det var trevligt. Personalen verkade bra, men det fanns vissa saker jag reagerade på. Saker som jag inte tycker är passande att ta upp i sådan här sammanhang. Men det för stå för dom. Det var inget som rörde oss, men ändå! Jaja, det blir nog bra i slutänden. 

Förresten, jag ska titta på en lägenhet snart. Ska prata med hyresvärden nästa vecka igen angående visning. Så vi får se. Det enda som är negativt med det är att det ställer till det med Nubbis plats på det nya dagiset till hösten :(. Jag får se hur det blir med lägenheten. Känns rörigt alltihop. Men en sak i taget så ska väl detta lösa sig det också! 

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar